قوانین و مقررات ایرناب

همراه گرامی لطفاً جهت استفاده بهینه از خدمات و کالاهای فروشگاه اینترنتی ایرناب موارد زیر را به دقت مطالعه فرمایید.

تعاریف

کاربر یا مشتری :

شخصی حقیقی یا حقوقی است که از طریق وبسایت و یا سایر راه های ارتباطی این فروشگاه از خدمات و کالاها بهره‌مند می‌شود.

حساب کاربری یا اکانت :

حسابی که اشخاص با رضایت خود جهت استفاده از خدمات و کالاهای فروشگاه اینترنتی ایرناب ایجاد میکنند.

 

ورود کاربران به وب‏‌سایت ایرناب ، استفاده از پروفایل شخصی ، خرید و هرگونه فعالیت مرتبط به منزله آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین این فروشگاه می باشد. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان و به هر شکل، به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین فروشگاه اینترنتی ایرناب از سوی کاربر است.

شرایط و قوانین زیر شامل کلیه موارد فوق می باشد.

کلیه اصول این فروشگاه منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.

لازم بذکر است تنها شماره مرتبط با فروشگاه اینترنتی ایرناب ۰۹۳۸۰۰۸۲۰۴۸ می باشد و مشتری می پذیرد پیام ها و تماس های مرتبط با خرید و سایر خدمات را دریافت نماید. بدیهی است هرگونه پیام و تماس با سایر شماره ها ( از طرف مجموعه ایرناب ) فاقد اعتبار و سو, استفاده میباشد.

فروشگاه اینترنتی ایرناب همه روزه و در کلیه ساعات شبانه روز آماده پذیرش سفارشات می باشد و همواره تلاش می شود سفارشات در سریعترین زمان ممکن ارسال شود.

فروشگاه اینترنتی ایرناب موظف است هرگونه تاخیر در ارسال ، تعطیلی و … را به اطلاع کاربران خود برساند.

فروشگاه اینترنتی ایرناب موظف به حفظ حریم خصوصی افراد اعم از موارد ثبت شده در حساب کاربری و یا مواردی که توسط پشتیبانان ما گردآوری می شود می باشد.

کلیه سفارشات ثبت شده در این فروشگاه دارای شماره سفارش می باشد و فاکتور مربوط به خرید ( در صورت وارد کردن ایمیل ) به ایمیل مشتری ارسال میگردد.

در صورتی که موجودی یک محصول به پایان برسد ( حتی پس از ثبت سفارش مشتری ) حق کنسل کردن سفارش برای فروشگاه اینترنتی ایرناب محفوظ و این فروشگاه ملزم به استرداد وجه در مدت ۷۲ ساعت می باشد.

لازم بذکر است در چنین مواردی کاربر میتواند کالا یا خدمات دیگری را جایگزین کند.

کاربر باید فرم اطلاعات گیرنده را صحیح و بطور کامل تکمیل کند و در صورت اشتباه در هر یک از موارد ، جهت تصحیح با پشتیبان تماس بگیرد. در صورت خلاف این موضوع مجموعه ایرناب مسئولیتی در مورد خسارات و مشکلات بوجود آمده ندارد.

کاربر متعهد می شود با کارت بانکی شخصی خرید خود را انجام داده و در غیر این صورت فروشگاه اینترنتی ایرناب مسئولیتی در مقابل شخص یا اشخاص ذینفع ندارد.

 همه مسئولیتهای مربوط به حساب کاربری به عهده شخص کاربر می باشد و استفاده شخص دیگری از حساب کاربری به عهده کاربر است. مسئولیت حفظ نام کاربری و رمز عبور بعهده کاربر می باشد.

فروشگاه اینترنتی ایرناب گاها کدهایی را بعنوان هدیه به کاربران اهدا می کند. کاربر میپذیرد که طریقه اعمال و مبلغ هدایا بنا به صلاحدید مجموعه ایرناب می باشد.

فروشگاه اینترنتی ایرناب همواره می کوشد تا سفارشات به بهترین شکل بسته بندی و بوسیله شرکت های معتبر حمل و نقل ( اعم از موتوری و باربری و… ) ارسال شود و کاربر موظف است در صورت مشاهده هرگونه ایراد ، پارگی ، کثیفی ، شکستگی و …. شواهد را در کمتر از ۲۴ ساعت از دریافت سفارش بدست پشتیبانان این مجموعه برساند.

کاربر میپذیرد وجه پرداختی در ازای دریافت محصول یا خدمات امکان استرداد را ندارد مگر در شرایط خاصی که در کمتر از ۴۸ ساعت توسط ایرناب تایید شود.

کاربر می پذیرد مبلغ مربوط به حمل و نقل و ارسال سفارش را با میل شخصی و آگاهی پرداخته است.

کاربر میپذیرد در صورتی که به دلیل مشکلات سایت ، مشکلات اینترنت و تلفن همراه امکان پرداخت اینترنتی را نداشته باشد، مبلغ مربوط به سفارش را به روش های دیگری ( که توسط ایرناب اطلاع داده می شود ) و بطور کامل بپردازد.

فروشگاه اینترنتی ایرناب هیچ گونه مسئولیتی در قبال نظرات و پیام های کاربران ندارد و در صورت هرگونه بی احترامی و توهین و مواردی از این دست ، حق شکایت برای مجموعه ایرناب محفوظ است.

قیمت گذاری کالا و خدمات با توجه به کیفیت و در راستای خورده فروشی ونرخ معقول که غالبا توسط تولید یا توزیع کنندگان آن محصول تعیین و تصویب شده انجام می گیرد.

اگر تلف ، نقص یا سرقت سفارش توسط راننده یا شرکت باربری اتفاق بیفتد مسئولیت تماما متوجه راننده یا شرکت باربری می باشد و فروشگاه اینترنتی ایرناب هیچگونه مسئولیتی در این قبال نخواهد داشت.

کلیه مندرجات در این فرم شامل تمامی سفارشات و کاربران میباشد و هر مشتری ملزم است پیش از استفاده از خدمات ما این فرم را بطور کامل مطالعه کند.

وجه صورتحساب بوسیله درگاه بانکی شرکت واسط ( زرین پال ) و به حساب فروشگاه اینترنتی ایرناب از حساب کسر میگردد و کاربر موظف است پیش از وارد نمودن اطلاعات بانکی از صحت درگاه پرداخت اطمینان حاصل فرماید. ( گواهی این مجموعه در صفحه اصلی سایت موجود است، شما میتوانید جهت مشاهده جزئیات بر روی نماد زرین پال کلیک کنید.

تغییر در قوانین و مقررات خرید از فروشگاه اینترنتی ایرناب در همین فرم اعمال میشود لزا مطالعه دقیق آن بعده کاربر بوده و ایرناب مسئولیتی در این مورد نخواهد داشت.

مجدد تاکید میشود که استفاده از خدمات و مخصولات فروشگاه اینترنتی ایرناب به معنای پذیرش کامل این فرم می باشد.

0